3 Şubat 2009 Salı

Övez Muradov Kendi Okulumuza Doğru'da


Arkadaslar ,samanyolufanlarının buluştuğu gün Bilgehan Birincioğlu(yusuf) ,diziye olimpiyatlara katılmıs olan türkmen öğrenci Övez Muradov'un gireceğini söyledi....
övez muradov:Gösteri dalinda... Ayakta sunum... 5. Türkce Olimpiyatlarinda...




Övez çok edepli terbiyeli samimi bizim hakikatlerimizi bizden çok benimsemiş davaya bizden çok sahip çıkmış olimpiyat çocuğu ben o yıl ağlayarak izlemiştim övezi kahkahalarla karışık neden mi? Çünkü o uzak diyarlarda gül yetiştiren bahçivanlarımızın emeğininin fotoğrafıydı..tekrar tekrar görmek isteriz övezi ne kadar mutlu oldum anlatamam:)

/www.samanyolufanlari.com

1 yorum:

  1. Övez, Türkmenistan'dan katılmıştı yarışmaya, 'özel beceriler' dalında stand up şovuyla birinci oldu ve gerçekten renk katmıştı yarışmaya
    Allah Allah, enteresan olur gerçekten, ben diziyi izlemiyorum, ama eğer böyle bir şey varsa sırf bu kardeşimin performansını görmek için izlerim doğrusu...
    Tabii acayip olan, onun diziye girmesi söylentisinden çok, bunu Bilgehan Birincioğlu'nun söylemiş olması

    (samanyolufanlarindan 'yolcu')

    YanıtlaSil