4 Şubat 2009 Çarşamba

"ÇAĞRI MENGÜÇ" HASBİHALİ SAMANYOLUFANLARİ.COM da



Kendi Okulumuza Doğru (Berk)
Doğum tarihi: 1986
Doğum yeri: Ankara


merhaba arkadaslar. Gecikmeden ötürü özür dilerim fakat eskişehir'de oturup istanbul'a cekimlere gidip geldiğim için çoğu zaman internetten yoksun oluyorum.güzel iltifatlarınız için çok tesekkur ederim. ben eskişehir devlet konservatuvarı tiyatro bölümü mezunuyum. 1 yıl eskişehir'de tiyatroda çalıştıktan sonra istanbul'da sizinde bildiğiniz gibi diziye başladım. tabi suan oynadığım diziden önce 5 boyut, ölümsüz kahramanlar, tek türkiye ve köprü adlı dizilerde de oynadım ama en uzun soluklu proje kendi okulumuza doğru oldu. herkese tekrardan tesekkur ederim. görüşmek dileğiyle.

ÇAĞRI MENGÜÇ

17 yorum:

  1. evet sizi severek izliyorum ve çok beğeniyorum ama köprü dizisinide izleyordum size hiç rastlamadım acaba kaçıncı bölümde ne karakteri olarak oynadınız???

    YanıtlaSil
  2. bende katılıyorum adsıza sizi bir tek tek türkiyede oynarken gördüm başkada görmedim

    YanıtlaSil
  3. bende sizi bir tek türkiyede görmüştüm ozamanda sizi çok sevmiştim halada öylee

    YanıtlaSil
  4. Ben bu diziyi çok severek izliyorum, süper bir dizi.Çok iyi bir oyuncusunuz.Çok da tatlısınız yani..:)Umarım sizi ekranlarda hep görürüz..

    YanıtlaSil
  5. ben sizi gerçekten çok beğeniyorum ve tatil bittiğinde tekrar ekranlarda olcakmısınız?bunu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  6. SİZİ KENDİME ÖRNEK ALIYORUM İŞTE Bİ OYUNCU BÖYLE OLUR DİYORUM.....!!!!

    YanıtlaSil
  7. SİZİNLE Bİ GÜN KARŞILAŞMAK ÇOK İSTERİM FAKAT SANIRIM BU ÇOOOOOK İMKANSIZ:(((((((((

    YanıtlaSil
  8. balıkesire giderken yolum eskişehirede düştü o an sen geldin aklıma dedim keşke karşılaşsak buralarda ama OLMADI!!!!!!!:(((((((((

    YanıtlaSil
  9. İÇİMDEN ÖYLE GELİYRKİ SİZ DİĞERLERİ GİBİ DEĞİLSİNİZ HERANGİ Bİ EGONUZ YOK BELKİ BUNDAN DOLAYI SEVİLİYORSUNUZ KİM BİLİR.FAKAT SİZDEN Bİ İSTEĞİM VAR KENDİNİZİ BOZMAYIN HEP BÖLE SAF VE TEMİZ KALIN BİRDE DİZİLERİNİZİ İYİ SEÇİN YANİ BİLİRSİNİZ İŞTE ARTIK DİZİLER HEP AYNI KONULARI İŞLİYOR YOK İŞTE O ONU SEVİYO O DA Bİ BAŞKASINI FELAN BUNLAR SIKICI GELMEYE BAŞLADI.BENİ ANLAYAYACAĞINIZA EMİNİM KARŞILAŞMAK DİLEĞİYLE.....ÖZGEEEE.....

    YanıtlaSil
  10. BAZEN İNSANLARIN SEVDİKLERİ HEP UZAKTADR VE ONLARA ULAŞMAK ZORDUR İŞTE SİZ DE BENM İÇİN ÖYLESİNİZ.BURADAKİ SEVGİ AŞK DEİL SADECE KARAKTERİSTİK Bİ SEVGİ NEYSE SİZ BENİ ANLARSINIZ BUNDAN EMİNİN:)))

    YanıtlaSil
  11. EĞER SEN DE DİĞERLERİ GİBİ AYNI KONULU SIRADAN DİZİLERDE OYNARSAN SIRADAN OLURSUN VE BUNA ÇOK ÜZÜLÜRÜM ÇÜNKÜ SEN SIRADAN DEĞİLSİN YANİ ŞİMDİLİK.DEMEK İSTEDİĞİM SENİ HEP ÖĞRENCİ VE YANLIZ GÖRMEK İSTERİM.UMARIM ANLAŞILMIŞIMDIR.

    YanıtlaSil
  12. BU ÇOK FARKLI BİŞEY SİZE ANLATMAK İSTEDİĞİM YIĞINLA ŞEY VAR AMA NASIL OLSA KARŞILAŞAMAYACAĞIZ VE SİZ BENİ GÖRSENİZ BİLE UMURSAMAYACAKSINIZ YANLIŞ ANLAMAYIN SİZE HİSETTİĞİM AŞK DEĞİL BAŞKA ÇOK BAŞKA BİŞEY ANLATSAM DA ANLAMAZSINIZ.

    YanıtlaSil
  13. BALIKESİRE YOLUM DÜŞTÜ ANKARA ESKİŞEHİR YOLUNDA MOLA VERDM SENİ GÖRMEYİ ÇOK İSTEDM YİNE OLMADI OLMAZ DA BİLİYORM.BÖLE BİŞEY İMKANSIZ.HEM GÖRSEM KONŞSAM FOTO ÇEKTRSEM BİLE SADECE 5 DK.AMA BEN 1 DK YA BİLE RAZIYIM ARTK........

    YanıtlaSil
  14. ÖSS YE DAHA 2 SENEM WAR.AMA BEN GİTMEK İSTEDİĞİM YERİ KAFAMA KOYDUM ORASI ESKİŞEHİR.BUNUN SENLE Bİ İLGİSİ VAR MI BİLMİORM AMA....(ASLINDA VAR HEMDE ÇOK)ESKİŞEHİRİ ÇOK BEĞENDİM ZATEN SENİ DE Bİ ABİ GİBİ NE BİLİİM Bİ YOL GÖSTERİCİ GİBİ GÖRÜORM FİKİRLERİNE İHTİYACIM VAR.SENİ SEWİORM.K.İ.B:)))))

    YanıtlaSil
  15. AMACIM SENİ YÜCELTMEK VEYA YEERMEK DEİL.SADECE ULAŞABİLMEK SADEDECE BU....BİLİORM BELKİ ŞİMDİ BU YAZIYI OKURKEN GÜLÜCEKSİN AMA BEN GÜLMÜYORM.GAYET CİDDİYİM.BEN SAMSUNLUYUM SEN ESKİŞEHİRDE OTURUYOSN.NEDEN SADECE BU MU?BEN SANMIORM.SEN ÇEWRWNDE BİLİNİOSN EWT Bİ DÜZENİN VE YAŞAM TARZIN VAR AMA BEN ÇEWRMDE BİLİNMEM BİLİNSEM BİLE MORAL BOZUCU Bİ ŞEKİLDE BİLİNİRİM.SENDEN TEK İSTEĞİM BEN SANA ULAŞAMIORM SEN BANA ULAŞ.LÜTFEN.ŞU ANDA NE KADAR ÇARESİZ OLDĞMU BİLEMEZSN.SADECE SENİN GİBİ BİRİNE İHTİYACIM VAR.BEN SAMSUNUN Bİ İLÇESİNDE OTURUORM VE TİYATRO OYUNCUSU OLMK İSTİORM FAKAT YAŞADIIM YERDE SANATEVİ FELAN YOK.ZATEN SÖZÜMÜ DİNLEYENDE YOK.CİDDİYE BİLE ALMIYORLAR.SANA EN BAŞNDAN ISNDM BELKİ SEN BANA ULAŞABİLİRSN:((((((TABİ CİDDİYE ALIRSAN:((((((

    YanıtlaSil
  16. ÇAĞRI SANA ULAŞMAK Bİ ŞEKİLDE ULAŞMAK İSTİYORUM....

    YanıtlaSil
  17. HJMGH
    BEN ESMA SİZİ KENDİ OKULUMUZA DORUDA İZLİYORDUM AŞIRI HAYRANINIZ OLDUM BİR TAKIM FANATİK SİZİ BAŞKA DİZİLERDE GÖRMEK DİLEYİ İLE HOŞÇAKALIN esm... bay bay...

    YanıtlaSil