13 Şubat 2009 Cuma

Çagrı MENGÜÇ ile RÖPÖRTAJ

Kendi Okulumuza Doğru’nun parlayan Yıldızı,Ferit Çağrı Mengüç ( Berk ) ile çok özel!....

“Berk, asla kötü bir çocuk değil, yaptığı suçların tek faili Berk değil!...
Henüz 23 yaşında olan ve rol aldığı dizide oldukça iyi performans gösteren Ferit Çağrı Mengüç, kısa zamanda Samanyolu seyredenlerin gözdesi oldu.

Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuarı mezunu, 1985 doğumlu Çağrı Mengüç, daha önce Tek Türkiye, Beşinci Boyut ve Köprü dizilerinde rol aldı. İlk uzun soluklu dizisi ise “Kendi Okulumuza Doğru”

Çekimleri Beşiktaş Anadolu Lisesinde gerçekleştirilen dizinin setinde, Kendi Okulumuza Doğru’nun parlayan genç yıldızlarıyla, dizide rol aldıkları karakterleri üzerine konuşuyoruz.

Benimde Berkleştiğim dönemler olmuştu ama çevremdeki abi diyebileceğim arkadaşlarım ve ailem bana eğitime giden yolu gösterdi.”
Oynadığı dizide oldukça yaramaz bir öğrenci “Berk “ kişiliği canlandıran Çağrı Beye “Berk’i soruyoruz. Ve değişik bir açıdan bakılmış yorumunu alıyoruz.

Berk” asla kötü biri değil. Berk’e kötü bir insan olduğu söylenemez. Dikkat ettiyseniz Berk, yeri geldiği zaman yüzü kızaran, içinde anne sevgisi olan, merhametli bir çocuk. Fakat ailesi ile yaşadığı problemler onu psikolojik olarak etkilediğinden okul ve eğitimden uzakta aklı fikri zarar vermekte olan bir çocuk. Annesi babası boşanmış, ablasının nerede olduğundan haberi olmayan ve engelli bir ağabeyi olan bir çocuk Berk. Bu olaylardan dolan Berk, kendi çapında hayattan intikamını alıyor.


Peki Berk’i bu yoldan ne döndürür?

Muhakkak ama muhakkak sağlam değerlere sahip bir aile bir çocuğu bütün kötü gelişimden uzak tutabilecek yeterli destektir. Çevre de çok önemli. Berk’e ailesi sahip çıkar ve çevreden de olumlu telkinler alırsa her gencin içinde olan cevher ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum.

Çağrı Bey, kendinden örnek vererek ekliyor;
“Rolümde geçmişimden kareler görüyorum, orta sona kadar başarılı bir çocuktum. Fakat daha sonra bende ergenliğin verdiği fevrilikleri yaşadım. Derslerden, okuldan uzaklaştım denilebilir. Fakat çevremdeki benimle ilgilenen abi diyebileceğim arkadaşlarım ve en başta ailemin desteğiyle tekrar toparlanıp başarılı bir hayata sahip oldum.”

DEVAMI İÇİN TIKLA..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder