6 Mart 2009 Cuma

Kendi Okulumuza Doğru 21. Bölüm

Kendi Okulumuza Doğru 21. Bölüm

Bir matematik probleminin en orijinal çözümü bu dizide.

Kendi Okulumuza Doğru bu hafta ilginç bir bölümüyle ekrana geliyor.

Matematik dersini bir türlü anlamayan öğrenciler, Kemal öğretmeni köşeye sıkıştırıyorlar. Kemal öğretmen bir matematik probleminin nasıl çözüleceğini düşünürken Ömer ona ilginç bir çözüm önerir...

Bu arada Tekin ise kendisi ve ailesiyle ilgili problemi çözmeye çalışmaktadır. Tüm gerçeğin ortaya çıkmasına çok az kalmıştır. Fakat Yusuf kimsenin beklemediği bir anda herkesi şaşırtacak bir karar verir.

Yapımcı:Melih Sezgin

Yönetmen:Gökhan Erkut

Oyuncular:Özbek Yıldız,
Betül Koçlu,
Bedia Ener Öztep,
Çağrı Mengüç,
Şakir Gürzumar

Yayın Günü ve Saati: 07 Mart Cumartesi 19:40

3 yorum:

  1. güzel bi bölümdü...
    ömer hocaya bn de üzüldüm...
    enes le berk çok çabuk arkadaş oldular düne kadar kavga ediyorlar...
    melek hoca zor durumda ama inceldiği yerden kopsun bi bakıma iyi oldu..
    güzel bi bölümdü

    YanıtlaSil
  2. 70 dakkada da harika bir bölüm cikabiliyormus... evet kaderin hissesi cok güzel sunuldu... her ne olursa olsun bizim disimizdaki makro planlama... konu cok derinlemesine islenmis... kurgu cok iyi kurulmus... ve ömer hocanin hali... gülen yüzünün altindaki gercek... gelecek bölüme cok seyler sarkti...

    YanıtlaSil
  3. ya ben bu dizinin haynıyım ben bu diziyi çok keyifle her hafta izliyorum keske her gün izlesem ben bu diziyi çok ama çok seviyorum ama malesef gecen hafta izleyemedim çok üzüldüm izlemediğim için ama mutlaka tekrarını izliyecem tek kelimeyle bu dizi harika hiç bir güç beni bu diziden izlememem için beni vazgeciremez süper bu dizi

    YanıtlaSil