5 Eylül 2008 Cuma

Kendi Okulumuza Doğru

Kendi Okulumuza Doğru

1 yorum:

  1. Bölüm hakkında çok fazla birşey söylemek istemiyorum, son derece harika bir dizi izledim bu akşam. Murat, Nergiz, Ali Öğretmen, Berk ve diğer karakterlerin hepsi çok başarılı ve çok beğendim hepsini. Futbol Taktiğinde olduğu gibi bu diziye de aynı felsefeyle başladıkları kesin 1+1 :)
    Dizi bittikten sonra ilkkez herşeyiyle tam benlik bir dizi izledim dedim. Tabiki sevdiğim diziler var onlara bir lafım yok ama bu dizide kendimle alakalı birçok şey buldum ve çok başarılı bir ekip var hem futbolunda olması ekstrası olmuş yani. Kızlarında futbola bu kadar önem vermesi güzeldi. Murat ile Nergiz'in arasındaki dostluk çerçevesi arkasındaki birbirlerine olan sevgileri çok güzel anlatılmış. Cumartesi akşamlarının vazgeçilmezi oldu şimdiden sabırsızlıkla gelecek haftayı bekliyorum.
    Teşekkürler, Kendi Okulumuza Doğru....

    YanıtlaSil